نگهداری کامپیوترها چقدر برایتان هزینه دارد؟!

پیشنهادی برای حل دائمی مشکلات سیستمهای کامپیوتری شما

آيا شما دستگاه كامپيوتر خود را شخصاً سرويس و یا تعمیر مي‌کنید؟ اگر در منزل شما چند کامپیوتر باشد و یا شما مدير يك موسسه باشيد كه در آن چندین دستگاه كامپيوتر، چند بخش شبکه، چاپگر و یا ماشینهای اداری وجود داشته باشد در آن صورت براي سرويس و نگهداري تجهيزات چه فكري مي‌كنيد؟ اين مسأله وقتي پيچيده‌تر مي شود كه موسسه شما داراي واحدهاي شبانه‌روزي با تعداد كامپيوترها و تجهيزات كامپيوتري و شبکه به مراتب بيش از تعداد ذكر شده باشد در آن صورت شما نه به يك يا چند كارشناس و تكنسين بلكه به يك نظام پشتيباني سخت‌افزاري نياز خواهيد داشت.

تصور کنید کاری ضروری با کامپیوتر خود دارید، تمام کارهای خود را به تعویق انداخته‌اید تا آن کار ضروری را انجام دهید، کلید پاور کامپیوتر را می‌زنید اما کامپیوتر روشن نمی شود. دوباره امتحان می‌کنید و باز هم مانند قبل پس از چند بار آزمون و خطا راجع به راه حل،نتیجۀ دلخواه خود را بدست نمی‌آورید. در این هنگام به یاد رایان پویش می‌افتید. با این شرکت تماس می‌گیرید و مشکل خود را در میان می‌گذارید. کارشناس شرکت خود را در اسرع وقت به محل کار شما رسانده، پس از کمی بررسی شرایط، دو شاخۀ برق را به پریز می‌زند و کامپیوتر شما روشن می‌شود.

گاهی مشکلات به همین کوچکی است اما انسان را به دردسرهای بزرگ می‌اندازند. حال شما همین مشکل ناچیز را به سایر مشکلاتی که برای یک کامپیوتر می‌تواند رخ دهد تعمیم دهید. مثلا خرابی مادربرد، کارت گرافیک، ویروس‌ها و... که هرکدام از آنها به تنهایی می‌توانند به دردسری بزرگ بدل شوند.

شاید شما شرکتی دارید که تعداد کامپیوترهای آن از 10 عدد بیشتر باشد، آن وقت است که مشکلات کامپیوترهای شما تمام زمان و انرژیتان را به هدر خواهد داد. این مشکل هم راه‌حل دارد، کافی است با رایان پویش تماس بگیرید و شرایط خود برای عقد قرارداد سالیانۀ پشتیبانی کامپیوترهایتان را با ما در میان بگذارید. دیگر با خیال آسوده بر روی کارهایتان تمرکز کنید. رایان پویش در کنار شماست.

عقد قرارداد پشتیبانی، راهی آسان و مطمئن برای کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری سیستم‌های کامپیوتری

1 ارائه سرویسهای پیشگیرانه بصورت دوره‌های هفتگی، دوهفتگی و ماهانه با توجه به نوع قرارداد

2 عیب‌یابی، سرویس و تعمیر تجهیزات کامپیوتری موجود

گردآوری و تهیه شناسنامه تجهیزات کامپیوتری موجود

تأمین قطعات و ارتقاء سیستم‌ها

تعمیر و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری (Active & Passive)

ارائۀ مشاورۀ فنی در زمینه نیازمندی‌های کامپیوتری مرتبط با فعالیتهای موجود و تأمین آنها

سرویس اولیه و رفع ایرادات سیستم‌ها

تهیه نسخه پشتیبان و نصب سیستمهای بک‌آپ‌گیری

بهینه‌سازی و اعمال تغییرات برای افزایش توانایی و کارایی سیستم‌ها

 

انواع قرارداد پشتیبانی

عنوان قرارداد

نوع 1

نوع 2

نوع 3

دوره بازدید و سرویس

هفتگی

دوهفتگی

ماهانه

تعرفه قراردادهای پشتیبانیبسته به نوع قرارداد، بصورت سالیانه و پرداخت آن بصورت اقساط ماهانه و در ابتدای هر ماه است. محاسبه مبلغ تعرفه در شرایط متعارف براساس تعداد کامپیوتر و سرور می‌باشد. نگهداری سرورهای مجازی و تجهیزات جانبی مانند پرینتر و اسکنر، در حد متعارف، رایگان است.

شرکتهایی که نیاز به استقرار دائمی تکنسین پشتیبان دارند و نیز شرکتهایی که خودشان بخش IT دارند و فقط برخی از خدمات مکمل را نیاز دارند، می‌توانند قرارداد خاص منعقد کنند که تعرفه آن توافقی خواهد بود.

خدمات پشتیبانی با در نظر گرفتن حذف کارمند ثابت IT در شرکتها و به تبع آن حذف هزینه های جانبی استخدام نیروی ثابت در این زمینه ارائه گریده و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. عقد قرارداد پشتیبانی حتی برای منازلی که چندین کامپیوتر مورد استفاده دارند نیز ممکن و مقرون به صرفه می‌باشد.