خدمات متمرکز چیست؟

     وقتی شما اتومبیل خود را برای تعمیر کاربوراتور به تعمیرگاه می‌برید احیانا به یاد این می‌افتید که بخشی از مشکل شما مربوط به سیستم برق اتومبیل است. با خود می‌گویید کاش در این تعمیرگاه، باتریسازی نیز وجود داشت. یادتان می‌افتد که اینجا باتریسازی ندارد و شما باید به یک باتریساز مورد اعتماد خود مراجعه کنید. اگر چنین باتریسازی داشته باشید، مراجعات مکرر وقت زیادی از شما می‌گیرد و اگر چنین باتریسازی سراغ نداشته باشید از مکانیک خود می‌خواهید فردی مطمئن را به شما معرفی کند. اگر مکانیک شما مسئولیت انجامخدمات مختلف مورد نیاز شما را به نیابت از شما به عهده بگیرد، بی آنکه هزینه بیشتری به شما تحمیل شود، شما بسیار خوشحال و آسوده‌خاطر خواهید بود و با فراغ بال به زندگی خود می‌رسید. به چنین وضعیتی می‌گویند:     داشتن یک پشتیبانی خوب.

     در دنیای کامپیوتر و انفورماتیک نیز چنین وضعیتی برای همۀ ما وجود دارد. سیستمهای شما دارای بخشهای متنوع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و تجهیزات جانبی است. تنوع قطعات و راه‌حلها و پیچیدگی کار و عدم اطمینان از صحت کار افرادی که نمی‌شناسید، موجب تردید، اتلاف وقت و افزایش هزینۀ شما می شود. رایان پویش با داشتن کارگاه مجهز سخت‌افزار و الکترونیک و نیز بخش قوی نرم‌افزاری، تمامی نیازهای شما را برای مدیریت و کاربری سیستمهایتان ارائه می‌دهد. در هر کجا باشید، ارتباط شما با تکنسینها همواره از طرق مختلف برقرار است و این به شما آرامش خاطر می‌دهد. سوئیچ ماشین خود را بگذارید و بروید، با خیالی آسوده! شما دارای یک پشتیبانی فنی قوی و کامل هستید. همۀ نیازهای سیستمهایتان در یک مرکز برآورده می‌شود و درصورتی که لازم باشد برای بخشی از کارتان به جای دیگری مراجعه کنید، مشاوره و کنترل ما همراه شماست، این یعنی یک پزشک خانواده، بهتر است بگوییم یک پشتیبان فنی معتمد و متخصص.

     فرقی نمی کند که شرکت، کارخانه و یا موسسه شما چه اندازه‌ای دارد. و یا اینکه در چند نقطه قرار دارد. تکنسینهای شبکه و پشتیبانی به‌خوبی به شما یاری خواهند رساند. درواقع شما با سیستمی از ارائۀ خدمات پشتیبانی سروکار دارید که به آن گفته می‌شود:  خدمات متمرکز