برآورد هزینه ماهانه انواع قرارداد پشتیبانی
پس از انعقاد قرارداد، کلیه تجهیزات سیستم کامپیوتر و شبکه مورد بازدید و سرویس اولیه قرار گرفته تا به سطح استاندارد اولیه برسد. بر اساس نوع قرارداد، در یک روز مشخص، به صورت هفتگی، دوهفتگی و یا ماهانه، تکنسین مربوطه به محل مشتری مراجعه وسیستمها را مورد بازدید دورهای، سرویس و رفع اشکالات احتمالی قرار داده ویک نسخه از گزارش بازدید را به مشتری (کارفرما) تحویل میدهد. در سایر روزهای کاری نیز در صورت بروز مشکل، ابتدا ضمن تماس با واحد پشتیبانی، تلاش میشود از راه دور مشکل برطرف شود و درصورت عدم رفع مشکل، تکنسین جهت رفع مشکل به محل مشتری اعزام میگردد.