helpdesk2

راهنمای استفاده از خدمات رایان پویش    

     امروزه بخش بزرگی از نیازهای شخصی و کاری ما با استفاده از کامپیوتر و لوازم جانبی آن برآورده می‌شود. همراه داشتن یک پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، آسودگی خیال و افزایش بهره‌وری را درپی دارد. شما به یک پشتیبان فنی قابل اعتماد و سریع نیاز دارید تا از نظر هزینه‌ها و کیفیت و سرعت کار نگرانی نداشته باشد.

     به شما پیشنهاد می‌کنیم به جمع مشترکین خدمات ما بپیوندید و کیفیت کار ما را بیازمایید. قطعا چیزی از دست نخواهید داد بلکه ممکن است بی‌آنکه هزینه خاصی را متقبل شوید یک دوست و پشتیبان فنی مناسب برای خود بیابید.

     ایدۀ شرکت ما خدمات متمرکز است. استفاده از خدمات متمرکز موجب سرعت انجام کار و صرفه‌جویی در وقت و هزینه است. در انجام همۀ سفارشات و نیازهای شما که به کامپیوتر مربوط می‌شود، مشاور و مجری شما هستیم، از تهیه قطعات تا تعمیرات تخصصی، از اسمبل سیستم تا نصب و راه‌اندازی شبکه و از گرافیک کامپیوتر تا طراحی وبسایت.

مشتریان رایان پویش به دو صورت از خدمات پشتیبانی برخوردار می‌شوند:

الف: با قرارداد پشتیبانی               ب: بدون قرارداد پشتیبانی

الف: در حالت با قرارداد پشتیبانی، پس از انعقاد قرارداد، کلیه تجهیزات سیستم کامپیوتر و شبکه مورد بازدید و سرویس اولیه قرار گرفته تا به سطح استاندارد اولیه برسد. بر اساس نوع قرارداد، در یک روز مشخص، به صورت هفتگی، دوهفتگی و یا ماهانه، تکنسین مربوطه به محل مشتری مراجعه و سیستمها را مورد بازدید دورهای، سرویس و رفع اشکالات احتمالی قرار داده و یک نسخه از گزارش بازدید را به مشتری(کارفرما) تحویل می‌‌‌‌دهد. در سایر روزهای کاری نیز در صورت بروز مشکل، ابتدا ضمن تماس با واحد پشتیبانی، تلاش میشود از راه دور مشکل برطرف شود و درصورت عدم رفع مشکل، تکنسین جهت رفع مشکل به محل مشتری اعزام میگردد. در حالت قرارداد پشتیبانی، مشتری طبق قرارداد فقط یک شارژ ماهیانه واریز می کند و غیر از آن هیچگونه وجهی بابت خدمات ارائه شده نمی پردازد.

ب: در حالت بدون قرارداد پشتیبانی، مشتریانمی توانند ضمن بهره‌مندی از خدمات تکنسینهای فنی شرکت، از سرویسهای ارائه شده در سایت و نیز مشاورۀ تلفنی کوتاه در ساعات اداری برخوردار شوند. چنانچه مشتری درخواست کند برای ارائه خدمات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و شبکه، تکنسین حضوری اعزام شود، هزینه آن بصورت ساعتی محاسبه می‌شود.

     مشتریان علاوه بر استفاده از خدمات عمومی سایت می توانند با ثبت نام در سایت از خدمات بخش ویژۀ کاربران همچون مرکز پیام ویژه (سیستم تیکتینگ)، مرکز دانلود، مرکز پرسش و پاسخ کاربران، ثبت سفارش آنلاین و نیز مشاورۀ تلفنی در ساعات اداری می توانند استفاده کنند. کاربران در هزینۀ سفارشات خود از تخفیف ویژه کاربران برخوردارند.

     برای بهره‌وری بیشتر و استفاده موثرتر، توصیه می‌شود در سایت ثبت‌نام کرده و به‌صورت کاربر از خدمات رایان پویش استفاده کنید.